Förlåt...!

Okej, nu är jag tillbaka efter min otroligt långa, evighets paus. Förlåt för att jag inte har skrivit men nu innan jul så hara vi haft mycket att fixa i skolan och hemma. Okej i skolan har vi varit på studiebesök på Operan och så har vi praoat, jag praktiserade tillsammans med Moa T på hennes hund Sallys hunddagis. Det var såååååååå kul. Jag tänker inte skriva om allt för det skulle bli MYCKET text. Idag hade vi avslutning i skolan. Woopwoop! Men jag ska ändå bara vara hemma till jul och fira med farmor och farfar. Jag och Moa G har föresten jobbat med en teckning på One Direction, jag tyckte den blev fin. Jag har blivit en riktig Directioner! Idag har jag tänkt rensa och städa både datorn och bloggen, har väldigt mycket skräp på min dator... Skriver troligen lite mer sen. xxx
Hunden heter Frank :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0