Förtids firar!

Hejsan på er! Idag är det lördag och min farmor och farfar är här i helgen och ska fira min födelsedag lite tidigt. Egentligen fyller jag ju år på torsdag. Jag fick öppna presenter som de gav mig. Jag fick en fin tröja, ett schampo + ett balsam, två par strumpor, ett nagellack och pengar! :) Jag blev jätteglad för alla presenterna! Sen åt vi en tårta med hallon som farmor och vedvig o jag gjorde. Det var gott.Men på torsdag är ju min riktiga födelsedag, då jag ska fira med mamma o pappa o Hedvig. Nu ska vi iväg på en promenad allihopa, jag har kameran med mig så det kanske blir ett litet inlägg på det sen! :D Som vanligt så hörs vi sen, hejdå! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0